]]>

Linki sponsorowane

Wiemy jak bardzo ważna jest wysoka pozycja w wyszukiwarkach internetowych. Jednak zdarza się, że pozycjonowanie dla interesujących nas fraz jest zbyt kosztowne lub nie mamy na to czasu (pozycjonowanie to proces długofalowy i na efekty często trzeba czekać miesiącami). W takim przypadku możemy skorzystać z linków sponsorowanych, które oferuje nam kampania Google Adwords.

Oczywiście linki sponsorowane mogą być formą wsparcia dla pozycjonowania.

 

Dzięki takiej reklamie nasze linki są na pierwszej stronie w Serpach, a płatność następuje wyłącznie na podstawie kliknięcia w link.

 

Kampania reklamowa Google Adwords

To przede wszystkim linki sponsorowane widoczne po prawej stronie lub nad wynikami w wyszukiwarce Google.pl.

Pojawią się one w momencie gdy użytkownik wpisze frazy związane z Twoją stroną.

 

Ile to kosztuje?

Koszt kliknięcia w link jest uwarunkowany od konkurencyjności danej frazy i jest on zmienny. Dlatego ważne jest aby nie zostawiać kampanii bez "opieki".

Przykład:

Budżet 250 zł. Przyjmijmy, że dla średnio konkurencyjnych fraz koszt kliknięcia to 50 gr. Przełoży się to na 500 wejść na stronę.

 

Zalety kampanii Google Adwords

  • Nasze linki widoczne już w kilka minut po uruchomieniu kampanii
  • Model PPC (płatność za kliknięcie).
  • Możemy określić dokładnie lokalizację geograficzną wyświetlanej kampanii
  • Możliwość określenie dziennego budżetu, zakres słów kluczowych, a nawet godziny i dni w jakich mają się pojawiać
  • W połączeniu ze statystykami Google Analytics możemy mierzyć skuteczność linków oraz sprawdzić konwersję reklamy.

 

 

magic/pl/img/contact-us.png